Please note: We are no longer accepting applications for this position.

Verkkokauppamyynnin kehityspäällikkö, Orkla Suomi

17 Jun, 2021

Orkla Suomi on maan johtava elintarvikealan yritys, joka tuo suomalaisiin koteihin laadukkaita ja maukkaita elintarvikkeita, herkkuja ja ruokaratkaisuja niin arkeen kuin juhlaan. Toimimme neljällä eri paikkakunnalla, joista meillä on tuotantoa kahdessa. Vastuullisuus on keskeinen osa toimintaamme ja haluamme tehdä vastuullisista valinnoista helpompia. Vuonna 2020 liikevaihtomme oli noin 220 miljoonaa euroa ja meillä työskenteli keskimäärin 450 henkilöä. Orkla Suomen tuotemerkkejä ovat esimerkiksi Abba, Ahti, Ekströms,Felix, Frankful, FunLight, Grandiosa, Jacky, Kantolan, Kallen, Naturli´, Oolannin, Panda, Paulúns, Risifrutti jaTaffel.

Toisitko sinä ja verkkokauppaosaamisesi kaipaamaamme lisäbuustia verkkoliiketoimintamme kehittämiseen? Olisiko sinulla näkemystä, miten voisimme syventää kumppanuuksiamme tällä saralla?

Etsimme

VERKKOKAUPPAMYYNNIN KEHITYSPÄÄLLIKKÖÄ

vastaamaan Orkla Suomen tuotteiden ja tuotemerkkien menestyksestä jälleenmyyjiemme verkkokaupoissa, sekä verkkokauppamyynnin kehittämisestä yhdessä verkkokaupan keskeisten toimijoiden kanssa. Tehtävä on vakituinen ja työskentelypisteenäsi on joko Vantaa tai Turku, valintasi mukaan.

Mitä tarjoamme sinulle?

Voimme tarjota sinulle ainutlaatuisen mahdollisuuden toimia suomalaisten ruuan verkkokauppa-toimijoiden kanssa, vahvojen ja tunnettujen brändiemme parissa. Tehtävä on uusi, joten sinulla on mainio mahdollisuus luoda siitä juuri oman näköisesi. Tarjoamme sinulle mahdollisuuden kokeilla ja innovoida uutta, sekä kasvaa ja kehittyä kanssamme.  Meillä et työskentele yksin, käytössäsi on vahvan asiantuntijaorganisaation tuki, ja teet tiivistä yhteistyötä ammattitaitoisten markkinointi- ja myyntitiimien kanssa Suomessa sekä muissa pohjoismaissa.

Meillä pääset nauttimaan Orkla-konsernin kattavista työsuhde-eduista; erityisesti olemme panostaneet henkilöstön hyvinvointiin ja työterveyspalveluihin. Meillä on käytössä joustavat työajat ja mahdollisuus osittaiseen etätyöhön.

Mitä tehtäviisi kuuluu?

  • Vastuu yhteistyöstä ja verkkokauppatekemisemme kehittämisestä suurimpien jälleenmyyjiemme (erityisesti K-ryhmä ja S-ryhmä) verkkokauppatiimien kanssa
  • Yhteistyö myös muiden verkkokauppa-jälleenmyyjiemme kanssa
  • Orklan tuotetietojen jatkuva kehittäminen ja ylläpito tuotteidemme löydettävyyden varmistamiseksi jälleenmyyjiemme verkkokaupoissa
  • Tiivis yhteistyö Orklan omien asiakasvastaavien kanssa. Sparraat ja tuet heitä verkkokauppaan liittyvissä asioissa.
  • Myynti- ja markkinointidatan analysointi ja datalähtöinen toimenpiteiden suunnittelu
  • Loppuasiakaskokemuksen kehittäminen yhdessä jälleenmyyjien kanssa sekä kuluttajakäyttäytymisen ymmärtäminen ruoan verkkokaupoissa
  • Testien ja kokeilujen toteuttaminen verkkokaupoissa

Mitä odotamme sinulta?

  • Aikaisempaa kokemusta B2C-verkkokaupasta
  • Ymmärrystä digitaalisesta markkinoinnista ja kuluttaja-asiakkaiden digitaalisista ostopoluista
  • Markkinointianalytiikan sekä myyntidatan tulkinnan osaamista (mm. Google Analytics)
  • Hyvää yhteistyökykyä useiden eri sidosryhmien (sisäisten ja ulkoisten) kesken
  • Soveltuvaa korkeakoulutasoista koulutusta
  • Suomen ja englannin kielen sujuvaa kirjallista ja suullista taitoa, ruotsinkielentaito on ehdoton etu.

Kiinnostuitko?  Mikäli mielenkiintosi heräsi, haethan tehtävään viimeistään 28.6.2021. Lisätiedot ja hakemukset: minna.kruhse@henrico.fi 

Huomioithan että voimme aloittaa haastattelut jo hakuaikana.