
Haemme kokenutta ammattitaitoista palvelupäällikköä vastaamaan digitaalisten palveluiden toteuttamisesta. Palvelupäällikön roolissa pääset kehittämään ja operoimaan Ilmarisen digitaalisia palveluita sekä verkossa että mobiilissa painottuen digitaaliseen asiointiin. Intohimonasi on kehittää digitaalisia palveluita, joiden käyttökokemus saa asiakkaamme innostumaan, löytämään ja palaamaan palveluidemme pariin.
Kehitämme jatkuvasti digitaalisen asioinnin palvelujamme. Palvelupäällikkö toimii kehittämisen kokonaisuuksien vetäjänä ja asiantuntijana johtaen talon sisäisiä resursseja ja toimien yhteistyössä asioinnin verkoston ja kumppaneiden kanssa. Toimit mukana Ilmarisen digitaalisten palveluiden virtuaalitiimissä sekä digitaalisen asiakaskokemuksen ohjausryhmässä. Palvelupäällikkö toimii organisaatiossamme tiiviissä yhteistyössä Eläkevakuuttamisen asiantuntijoiden, prosessinomistajien, Teknologia ja kehittäminen -linjan, viestinnän ja digimarkkinointitiimin kanssa.
Keskeisiä työtehtäviäsi Palvelupäällikkönä ovat:
- Vastata digitaalisen asioinnin tuotannosta ja osallistua kävijäohjauksen optimointiin yhdessä tiimin kanssa toimien ICT:n ja liiketoiminnan rajapinnoissa.
- Toimia kehittämisalueiden vetäjänä ja vastata digitaalisten palveluiden liiketoiminnallisten ja muiden tavoitteiden saavuttamisesta.
- Vastata kokonaiskonseptista ml. kumppaniverkoston kehitys kuten pankit, Kela, verottaja, muut eläkevakuutusyhtiöt jne., palveluiden käyttökokemuksesta, asiakasymmärryksestä ja asiakaskeskeisyydestä.
- Vastata backlogista ja sen perusteella priorisoitavasta kehityskartasta ja sen toteutuksesta yhdessä asianomaisen prosessinomistajan, sisällöntuottajan ja muiden sisäisten ja ulkoisten sidosryhmien kanssa.
- Osallistua erityisesti kirjautumisen takana olevien palveluidemme suunnitteluun ja konseptointiin.
- Vastata digitaalisten hoitomallien suunnittelusta yhteistyössä digimarkkinointi –tiimin, viestinnän ja liiketoiminnan kanssa.
Edellytämme sinulta:
- Kyky draivata ja luoda uusia tapoja tehdä asioita sekä saada mukaan koko organisaatio uuteen toimintamalliin.
- Kyky ymmärtää laajoja kokonaisuuksia ja edistää uusia moderneja digitaalisia toimintatapoja luomalla liiketoimintahyötyjä.
- Kyvykkyyttä itsenäiseen työhön ja halua osallistua asiakastyöhön.
- Kokemusta digitaalisen asioinnin toteuttamisesta tai kehittämisestä.
- Työkaluosaamista esim. Google tai Adobe Analytics, mikro-/pilvipalveluiden hyödyntämisestä sekä kokemusta digitaalisesta kumppaniyhteistyöstä.
- Ketterää kehittämistapaa sekä projektijohtamiseen liittyvää hyvää osaamista.
Haemme tiimiin myös kokenutta ja ammattitaitoista Team Leadia leadaamaan digimatkalla olevaa asiantuntijatiimiä. Työssäsi pääset mukaan kehittämään ja operoimaan Ilmarisen digitaalisia palveluita sekä verkossa että mobiilissa painottuen digitaaliseen asiointiin ja prosesseihin.
- Tehtävässä vastaat koko 15-20 henkilön tiimistä esihenkilönä.
- Omalla osaamisellasi tuet tiimin kasvua varmistamalla riittävät resurssit, osaamisen ja hyvän työvireen.
- Työssäsi osallistut myös digitaalisen asioinnin kehittämiseen soveltuvin osin.
Kiinnostuitko?
Ota yhteyttä Henrico Digitalin konsultteihin Linda Rätteliin tai Markus Hämäläiseen (etunimi.sukunimi@henrico.fi) lähettämällä lyhyt viesti, kummasta roolista kiinnostuit ja linkki LinkedIn-profiiliisi 16.01.2023 mennessä. Aloitamme haastattelut jo hakuaikana.
Valitulle henkilölle tehdään Ilmarisen käytännön mukaisesti luotettavuusselvitykset (luottotiedot, huumausainetestaus sekä tietyissä rooleissa turvallisuusselvitys).