Please note: We are no longer accepting applications for this position.

IT-osaston päällikkö, Minimani

7 Jan, 2021

Minimani on itsenäinen, vaikutusalueensa kokonaisedullinen, nopeasti uudistuva ja kehittyvä vähittäiskauppaketju. Minimanista löytyy kattava päivittäistavaravalikoima, laaja valikoima kansallisia ja kansainvälisiä merkkituotteita syömiseen, kosmetiikkaan, pukeutumiseen, remontoimiseen, asumiseen ja vapaa-aikaan liittyen sekä näiden lisäksi oman maahantuonnin ansiosta edullinen käyttö- ja kausitavaravalikoima.  

Etsimme nyt IT-osaston päällikköä Minimani Oy:hyn vastaamaan Minimanin IT organisaation johtamisesta.

Sinun työtehtäväsi  

Tehtävä on strategisesti avainpositio. Minimani on juuri päivittänyt strategiaansa, jossa keskeisessä roolissa ovat mm. kokonaisvaltainen IT-toimintojen liiketoiminnallinen kehittäminen, johtaminen ja monikanavaisen myynnin kasvun tuki. IT-osaston päällikön esimiehenä toimii Minimani -yhtiöiden toimitusjohtaja.  

Skaalaaminen seuraavalle tasolle vaatii nyt IT-osastolle selkeän liiketoimintaa tukevan strategian, joka huomioi mm. resurssit, järjestelmäympäristön ja monikanavaisen myynnin tuen. Tämä on yhtiön strateginen kehitysprojekti.  

IT-osaston päällikkönä sinulla on keskeinen rooli tulevaisuuden edistyksellisten, asiakaslähtöisten ja kilpailukykyisen, ja monikanavaisen IT-ratkaisujen, sekä teknisten palveluiden kehittämisessä. Vastaat myös oman vastuualueesi IT-järjestelmien sekä niihin liittyvien, työkalujen, pilvipalveluiden, appien ja laitteiden toimivuudesta ja jatkuvuudesta, sekä niiden kehittämisestä yhdessä liiketoiminnan ja kumppaniemme kanssa.  

Vastaat esimiesten kautta sovittujen toimintamallien toteutumisesta organisaatiossa. Nostat esiin aktiivisesti kehityskohteita ja toimit proaktiivisesti niiden kehittämisessä kollegoiden kanssa. Toimit myös Minimani -yhtiöiden tietosuojavastaavana. Uskallat laittaa kädet myös saveen ja toimia itse myös operatiivisena toteuttajana.  

Työpaikkasi sijaitsee Minimanin pääkonttorilla Seinäjoella ja/tai Minimanin muissa toimipisteissä mm. Vaasassa tai Lempäälässä. Myös joustava etätyö on mahdollista tässä tehtävässä.

Odotamme Sinulta


Useamman vuoden kokemusta IT organisaation vetämisestä, sekä kehittämisestä. Vahvaa liiketoiminnallista ymmärrystä, ja näkemystä miten IT ratkaisut istuvat osana liiketoiminnan, asiakaskokemuksen ja monikanavaisen myynnin kehittämisessä.

Kokemus tai osaaminen seuraavista on lisäksi merkittävä etu: logistiikan prosessit, verkkokauppa, paketti- ja kappaletavaralogistiikka, last mile logistiikka, IT infra (verkot, palvelimet, pilvipalvelut ja päätelaitteet, laitehallinta, verkkokauppa-alustat, ja -integraatiot, sekä mobiili appit ja sovelluskaupat).

Sinulla on
 

– tehtävään soveltuva tekninen korkeakoulututkinto
– asiakaslähtöistä IT-palvelunhallinnan osaamista ja viitekehysten tuntemusta
– kokemusta IT-hankinnoista
– hyvää osaamista Magenton verkkokauppa-alustasta
– vahvaa osaamista mm. JavaScript kirjastoista- ja toiminnallisuuksista, sekä Microsoft Azure pilvipalveluista
– näyttöjä IT-kehitystyöstä sekä aiempaa kokemusta kehitysprojektien vetämisestä
– näyttöjä toimittajayhteistyöstä, sekä IT-organisaation esimiestyöskentelystä

Yhteystiedot ja hakuohjeet  

Lähetä hakemuksesi, CV:n ja palkkatoiveen kera, viimeistään 13.1.2021 mennessä osoitteeseen tomi.pyyhtia@henrico.fi. Rekrytoinnista vastaa yhteistyökumppanimme Henrico Digital Oy, joka on osa Staffpoint-konsernia. Lisätietoja tehtävästä antaa Henricon toimitusjohtaja Tomi Pyyhtiä, p. 050 388 4106.