Please note: We are no longer accepting applications for this position.

Head of Marketing, Resorts – Holiday Club Resorts

25 Feb, 2022

Oletko markkinoinnin ammattilainen, jolla on osaamista markkinoinnin johtamisesta ja aitoa paloa kehittää lomakokemuksia kuluttajaliiketoiminnassa matkailualalla? Tule tekemään kanssamme asiakkaillemme unohtumaton loma #ihansuomessa!

Holiday Club logo

Haemme nyt Head of Marketingia vastaamaan Holiday Clubin resorttien markkinoinnista, sisältö- ja viestintätiimin johtamisesta ja Holiday Club -brändin kehittämisestä. Tehtävään kuuluu myös säännöllistä matkustamista Holiday Clubin kohteissa.

Työn sisällöstä ja vastuualueista

Vastuullasi on asettaa tavoitteet resorttien markkinoinnille ja mitata toimenpiteiden onnistumista sekä vastata markkinointibudjetin suunnittelusta ja koordinoinnista. Luot resorteillemme kaupallisen markkinointisuunnitelman ja toteutat sitä yhdessä muun organisaation kanssa. Haemme liiketoimintaan kasvua. Toteutat tätä tavoitetta osaltasi etsimällä resorteille uusia asiakaskohderyhmiä, testaamalla uusia markkinoinnin toimintamalleja sekä uudistamalla Holiday Clubin markkinointi-viestinnän kaupallista sisältöä ja ilmettä uuden brändistrategian mukaisesti. Ensisijaisina onnistumisen mittareina työssäsi ovat muun muassa resorttien liikevaihtotavoitetta vastaava asiakasmäärä, ROMI ja brändimielikuva.

Johdat ja kehität Holiday Clubin sisältö- ja viestintätiimiä, joka koostuu sekä sisäisistä että ulkoisten kumppaneiden osaajista. Yhdessä tiimin kanssa hyödynnät ja valitset Holiday Clubin brändille ja liiketoiminnalle keskeisiä markkinoinnin yhteistyökumppanuuksia (alueelliset, brändilähettiläät, sponsorointi, tapahtumat jne). Työlläsi vahvistat Holiday Club -brändiä ja varmistat tavoitteen mukaisen ilmentymän eri asiakaskohtaamisissa.

Mitä odotamme Sinulta:

  • Useamman vuoden kokemusta tuloksellisen, kasvuhakuisen ja datalähtöisen markkinoinnin johtamisesta.
  • Hyviä viestintätaitoja sekä kyvykkyyttä ohjata markkinoinnin ja viestinnän ammattilaisia.
  • Kaupallista ja suunnitelmallista otetta, sekä kokemusta markkinointi-investointien tuoton mallintamisesta, mittaamisesta ja todentamisesta.
  • Ymmärrystä ja kokemusta brändimielikuvan onnistuneesta kehittämisestä.  
  • Tavoitteellista näkemystä ja osaamista datapohjaisesta ja digitaalisesta markkinoinnista sekä markkinoinnin eri teknologioista.
  • Useamman vuoden kokemusta esimiestyöstä sekä erilaisten monitoimittajatiimien rakentamisesta ja ohjaamisesta.

Mitä tarjoamme sinulle

  • Mielenkiintoisen roolin inspiroivassa ja elämyksiä tarjoavassa ympäristössä, ja tehtävän, jonka sisältöön pääsee itse vaikuttamaan.
  • Aidon mahdollisuuden kehittää ja johtaa Holiday Clubin markkinointia liiketoiminnallisten tavoitteiden mukaisesti.
  • Mukavan oman tiimin, huippuammattilaiset asiakaskokemustiimissä, resorteissa sekä muualla Holiday Clubin organisaatiossa.
  • Meille juuri remontoidut uudet ja modernit työtilat Valillassa, Konepajan alueella.
  • Kattavat henkilöstöedut – myös vapaa-ajan matkailuun!

Kiinnostuitko?

Laita lyhyt viesti ja LinkedIn-profiilisi Henrico Digitalin rekrytointikonsultti Markus Hämäläiselle (markus.hamalainen@henrico.fi) 06.03.2022 mennessä. Toimithan nopeasti, sillä aloitamme haastattelut jo hakuaikana.

Holiday Club Resorts

Holiday Club Resorts on yksi johtavista matkailun ja vapaa-ajan asumisen toimijoista Suomessa. Yhtiöllä on toimintaa myös Ruotsissa ja Kanariansaarilla. Holiday Club -lomakohteita on yli 30, joista suurimmat tarjoavat kylpylähotellien ja tasokkaiden lomahuoneistojen lisäksi monipuolisia ravintola-, liikunta- ja vapaa-ajan palveluja upeissa maisemissa. Holiday Clubin kohteissa vietetään vuosittain yli miljoona lomaa, ja lomaosakkeen omistajia on yli 60 000. Yrityksen omistaa intialainen Mahindra&Mahindra monialayhtiö tytäryhtiönsä Mahindra Holidays&Resorts -yhtiön kautta.