Please note: We are no longer accepting applications for this position.

Digital Marketing Manager – Maskun Kalustetalo

18 helmi, 2022

Maskun Kalustetalo Oy on yksityisessä omistuksessa oleva kotimainen perheyritys, joka on toiminut huonekalualalla jo vuodesta 1983. Masku-myymälöitä on Suomessa ja Virossa yhteensä 50 sekä verkkokaupat molemmissa maissa. Yhtiöllä on lisäksi kuuden myymälän Finnlandia-huonekaluketju sekä uusi logistiikkakeskus. Yhtiömme työllistää lähes 350 henkilöä ja palvelemme vuosittain satoja tuhansia asiakkaita.

Tule menestymään huippuammattilaisten joukkoon ja luomaan uutta asiakaskokemusta huonekalukauppaan. Haemme joukkoomme tuloshakuista ja kehityshaluista

Digital Marketing Manageria

Pääset työskentelemään yhteen Suomen kovimpaan markkinointi- ja verkkokauppatiimiin, mukaan huikeaan kasvutarinaamme sekä tulevaisuudessa myös kansainvälisiin tehtäviin. Intohimomme on tarjota ensiluokkaista ja monikanavaista asiakaskokemusta. Digitaalisen huonekalukaupan sekä asiakaspolun kehittäminen ovat jatkossa yhä keskeisemmässä roolissa toiminnassamme.

Työtehtäviisi kuuluu

  • Digimarkkinointistrategian luominen ja sen käytännön toteutuksesta vastaaminen.
  • Päävastuu digitaalisen markkinoinnin päivittäisjohtamisesta, suunnittelusta ja toteutuksesta eri kanavissa yhdessä sisäisen markkinointitiimin sekä yhteistyökumppaneidemme kanssa.
  • Monikanavaisen digitaalisen ostospolun suunnittelu ja toteutus yhdessä muun verkkokauppatiimin kanssa.
  • Digitaalisen markkinoinnin KPI-mittareiden asettaminen, analysointi ja raportointi liiketoimintatavoitteiden mukaisesti.
  • Markkinointiautomaation hyödyntäminen ostopolun eri vaiheissa.
  • Asiakassegmentoinnit ja A/B-testaukset läpi koko digitaalisen ostospolun.

Tehtävässä menestyäksesi toivomme sinulla olevan:

  • 5 vuotta kokemusta tavoitteellisesta ja tuloksellisesta monikanavaisesta digimarkkinoinnista
  • Näkemyksellisyyttä digimarkkinointistrategian luomisesta ja käytännön implementoinnista liiketoimintatavoitteiden mukaisesti
  • Käytännön kokemusta sosiaalisen median, digimarkkinoinnin sekä web-analytiikan parista
  • Kokemusta ja ymmärrystä markkinoinnin automaatiosta ja kanta-asiakkuus-ohjelmista
  • Osaamista monikanavaisen kaupan kehittämisestä ja sen tuomista mahdollisuuksista
  • Kykyä ajatella sekä luovasti mutta samalla analyyttisesti huomioiden digitaalisuuden tuomat mahdollisuudet myös ketjumme laajassa myymäläverkostossa.
  • Osaamista asiakassegmentoinnista ja sen hyödyntämisestä digitaalisessa markkinoinnissa
  • Aikaansaavaa asennetta ja vahvaa operatiivista otetta – tartut tuumasta toimeen ja saat asioita aikaiseksi
  • Tehtävään soveltuvaa koulutusta

Tarjoamme sinulle

  • Mielenkiintoisen ja monipuolisen työtehtävän jatkuvasti uudistuvassa Suomen suurimmassa huonekalualan perheyrityksessä.
  • Työtehtävän, jossa pääset joka päivä vaikuttamaan oman työsi sisältöön.
  • Viihtyisät työtilat pääkonttorillamme Maskussa sekä hybridimallisen työskentelykulttuurin, jossa voit osittain tehdä töitä myös etänä
  • Mukavan ja matalahierarkkisen työyhteisön, jossa työtyytyväisyys ja viihtyvyys on huippuluokkaa
  • Erittäin hyvät ostoedut omissa myymälöissämme
  • Laajan työterveydenhuollon sekä liikuntaedun

Kiinnostuitko?

Ota yhteyttä rekrytointikonsulttiimme Andreas Ögårdiin (andreas.ogard@henrico.fi) laittamalla lyhyt viesti ja CV:si tai LinkedIn-profiilisi 6.3.2022 mennessä.
Ole nopea, sillä aloitamme haastattelut jo hakuaikana ja tehtävä täytetään sopivan henkilön löydyttyä.

Lue lisää Maskusta yrityksenä tästä.