Digianalyytikko – LähiTapiola

7 heinä, 2022

LähiTapiolan visiona on tarjota suomalaisille turvallisempaa ja terveempää elämää. LähiTapiola on uudistumassa perinteisestä vakuutusyhtiöstä elämänturvayhtiöksi. Elämänturva merkitsee asiakkaillemme kokonaisvaltaista ja ennakoivaa palvelua terveyden, turvallisuuden ja talouden alueilla. LähiTapiola-ryhmä on keskinäiseen yhtiömuotoon perustuva, asiakkaidensa omistama yhtiöryhmä, joka palvelee henkilö-, maatila-, yrittäjä-, yritys- ja yhteisöasiakkaita. LähiTapiolan tuotteet ja palvelut kattavat vahinko-, henki- ja eläkevakuuttamisen sekä sijoittamisen ja säästämisen palvelut.

Haluatko päästä mukaan kehittämään digitaalista markkinointia ja asiointia uudelle tasolle? Oletko kokenut digianalytiikan ammattilainen? Onko datalähtöinen kehittäminen sinulle luonteva tapa toimia?

Panostamme jatkuvasti lisää dataohjattuun markkinointiin ja verkkokauppaan, digitaaliseen asiakaskokemukseen, jonka vuoksi etsimme nyt asiakkuusmarkkinoinnin Digitaaliset operaatiot -tiimiimme

Digianalyytikkoa

Digitaaliset operaatiot -tiimi vastaa LähiTapiolan digitaalisen markkinoinnin operoinnista ja kehittämisestä, digitaalisten palveluiden kuten verkkosivuston päivittämisestä, asiakkaan osto- ja asiointipolkujen optimoinnista sekä markkinoinnin automaation toimenpiteistä tiiviissä yhteistyössä LähiTapiolan muiden yksiköiden kanssa. Tavoitteenamme on rakentaa yhdessä digitaalinen asiakaskokemus, joka palvelee asiakasta ja liiketoimintaa. Haluamme olla aidosti dataohjautuva ja tarjota myös sinulle työpaikan, jossa pystyt kehittymään ja haastamaan itseäsi sopivasti.

Työtehtäviisi kuuluu:

  • Digitaalisten mittareiden seuraaminen ja raportointi
  • Johtopäätösten ja kehitysideoiden luominen analytiikan perusteella liiketoiminnalle
  • Adobe Analytics ja Qlik Sense –järjestelmien hyödyntäminen
  • Osallistuminen erilaisiin digitaalisen kehityksen projekteihin ja hankkeisiin
  • Tiivis yhteistyö muiden tiimien kanssa

Toivomme sinulta:

  • Vähintään 3 vuoden kokemusta digianalytiikan parissa työskentelystä
  • Adobe Analytics järjestelmän tuntemusta (tai usean vuoden tuntemus Google Analyticsistä)
  • Markkinointiteknologioiden ymmärrystä
  • SQL:n alkeet ja edistyneet Excel-taidot
  • Itsenäistä, tarkkaa ja proaktiivista otetta työhösi sekä yhteistyötaitoja sisäisten ja ulkoisten kumppanien kanssa. Tehtävän menestyksekäs hoitaminen edellyttää erinomaisia vuorovaikutustaitoja sekä projektihallintataitoja.
  • Liiketoiminnan ymmärrystä sekä kasvuhakuista ja kaupallista ajattelua
  • Taitoa vakuuttaa ja vaikuttaa

Tarjoamme sinulle:

  • Mielenkiintoisen tehtävän, jossa pääset kehittämään LähiTapiolan digitaalisuutta sekä työskentelemään huippuluokan markkinointiteknologien ja työkalujen parissa.
  • Työpaikan, jossa kehitetään vahvasti digitaalista liiketoimintaa, markkinointia ja viestintää kokonaisuutena. Saat tueksesi osaavan ja innostuneen tiimin sekä tiiviin yhteistyön alansa parhaan digitoimistokumppanimme kanssa. Meillä pääset osaksi hyväntahtoista, intohimoista ja kehityshaluista markkinoinnin työyhteisöä.
  • Mahdollisuuden kouluttautua ja kehittyä ammattilaisena. Tehtävässäsi työskentelet tiiviissä yhteistyössä IT:n ja BI-osaajien kanssa, minkä kautta on mahdollisuus kasvaa kohti kokonaisvaltaisempaa myynnin analytiikkaymmärrystä. Tehtävä on uusi ja työnkuvaa voidaan muokata valittavan henkilön kokemuksen ja vahvuuksien mukaan.
  • LähiTapiolalla on myös monipuoliset henkilöstöedut, joita pääset hyödyntämään. Monipaikkainen työ on LähiTapiolassa arkipäivää, joten voit työskennellä joustavasti myös etänä.

Kiinnostuitko?

Ota yhteyttä laittamalla lyhyt viesti ja CV/linkki LinkedIn-profiiliisi Henrico Digitalin rekrytointikonsultti Linda Laaksolle (linda.laakso@henrico.fi). Aloitamme haastattelut heti sopivien ehdokkaiden kanssa.