Please note: We are no longer accepting applications for this position.

CX Manager – K-Auto

11 maalis, 2022

Ovatko ihmisten kohtaamiset, asiakaskokemuksen kehittäminen, tutkiminen
 ja johtaminen lähellä sydäntäsi?

K-Auto

Haemme nyt K-Autolle kokenutta CX Manageria vetämään asiakaskokemustiimiä sekä asiakaskokemuksen kehitysprojekteja. K-Auton uudistetun strategian kärkitavoitteena on alan paras asiakaskokemus ja tämä työ tehdään yhdessä! K-Auton palvelulupaus onkin yksi kaikkien ja kaikki asiakkaan puolesta.

CX Managerin vastuulla on auttaa K-Autoa saavuttamaan tavoiteltu paikka autoalan parhaasta asiakaskokemuksesta tunnettuna yrityksenä. Tämän paikan saavuttamiseen yhtiö on valmis investoimaan ja uudistumaan. Asiakasdatalla ja -tiedolla johtamisella on vahva perinne. Tässä tehtävässä painottuu etenkin ihmisten välisten kohtaamisten kehittäminen, kuten kohtaamiset myymälöissä, huollossa ja monikanavaisissa asiakaspalveluissa. CX-managerin johtama tiimi työskentelee osana K-Auton markkinointi ja asiakaskokemus -kokonaisuutta.

Vastuut:

  • Vetää jo käynnissä olevia sekä kehittää uusia asiakaskokemuksen kehittämisprojekteja.
  • Omistaa ja uudistaa K-Auto -asiakasohjelma. Palvelemme asiakasta yhtenä K-autona.
  • Osallistuu liiketoiminnan kehitysprojekteihin varmistaen asiakaskokemuksen säilyvän vahvasti kaiken kehityksen fokuksessa.
  • Osallistuu ja vauhdittaa palveluiden asiakaslähtöistä kehitystä: uusien autojen myynti brändeittäin, vaihtoautojen myynti, omistamisen ja käytön palvelut.
  • Tunnistaa, määrittelee ja johtaa liiketoimintakohtaisia asiakaskokemuksen ja -palvelun kehitysprojekteja sekä varmistaa niiden mitattavat hyödyt. 
  • Tekee asiakaskokemusprojekteissa määrittely- ja konseptointityötä pystyen havainnollistamaan työtään. 
  • Toimii sparraavana esihenkilönä asiakaskokemus ja -ymmärrys tiimille, jossa työskentelee tiedolla johtamisen, palvelumuotoilun ja datan ammattilaisia.
  • Johtaa CX-kumppaneita.  

Aiempaa kokemusta autotoimialasta ei edellytetä, mutta näkemyksellisyyttä juuri autotoimialan uudistamiseen ja kehittämiseen tarvitaan.   

  

Odotamme sinulta:

  • Näyttöjä ja työkokemusta asiakaskokemuksen kehittämisestä.
  • Palvelumuotoiluosaamista designerin, konseptoijan, strategin tai päällikön roolista. Työuralla karttunut kokemus myös myynti- ja asiakaspalvelutehtävistä katsotaan eduksi.
  • Intohimoa ja näkemyksellisyyttä ihmisten välisten kohtaamisten, liiketoiminnan ja palveluiden muotoilemiseen sekä kehittämiseen.
  • Erinomaisia projektinhallinta ja -johtamistaitoja.
  • Asiakaslähtöistä ajattelua, palvelumuotoiluosaamista sekä kykyä ketterän kehityksen työskentelyn johtamiseen.  
  • Vahvat vuorovaikutustaidot ja kokemusta sekä kyvykkyyttä toimia matriisiorganisaatiossa.
  • Rohkeutta, suuria korvia ja kyvykkyyttä muutosjohtamiseen. 
  • Can do -asennettaK-Auto on tekevä organisaatio, jossa tekevää asennetta tarvitaan myös strategisessa kauaskantoisessa asiakaskokemuksen kehitystyössä. 
  • Työkieli: suomi.

Tarjoamme sinulle: 

  • Mahdollisuuden tehdä historiaa asiakaskokemuksen ja -palveluiden kehittämisessä.
  • Asiakaslähtöisen ja tiedolla ohjatun liiketoiminnan kehittämisen roolin.​ 
  • Asiakasymmärrykseen ja -kokemuksen kehittämiseen intohimoisesti suhtautuvan työympäristön tuen.​ 
  • Huippuammattilaiset työkavereina; K-Autoa laajemmin tukena ovat myös K:n asiakasymmärrys ja -muotoiluyhteisö. 
  • Mahdollisuudet jatkuvaan itsensä kehittämiseen isossa organisaatiossa.​ 
  • Joustavan hybridityön ja työpisteen K-Auton toimipisteellä Vantaan Airportissa.
  • Koko konsernin kattavat ja laajat edut sekä täyden autoedun.

K-ryhmässä voit rakentaa uran 39 000 eurooppalaisen kaupan huippuosaajan rinnalla. Toimimme päivittäistavarakaupassa, rakentamisen- ja talotekniikan kaupassa sekä autokaupassa. K-Auto on Volkswagen-konsernin valmistamien autojen maahantuontiin, vähittäiskauppaan ja palveluihin erikoistunut yritys, joka kehittää myös edistyksellisiä autoalan palvelukonsepteja. K-Auto on markkinajohtaja Suomessa.

Kiinnostuitko?

Ota yhteyttä konsulttiimme Linda Laaksoon (linda.laakso@henrico.fi) laittamalla lyhyt viesti ja LinkedIn-profiilisi 20.03.2022 mennessä. Ole nopea, sillä aloitamme haastattelut jo hakuaikana.