Please note: We are no longer accepting applications for this position.

Customer Feedback Manager – Kesko

7 syys, 2021

Onko intohimonasi asiakaspalautteen analysointi ja sen avulla kehittäminen? Oletko luonteeltasi utelias tekijätyyppi, joka nauttii havaintojen ja insightien tuottamisesta sekä toimenpiteiden jalkauttamisesta organisaatioon?

K-ryhmä vastaanottaa vuosittain yli kaksi miljoonaa asiakaspalautetta ja me etsimme nyt uuteen rooliin:

Customer Feedback Manageria

vastaamaan asiakaspalautteen jatkuvasta strategisesta kehittämisestä, asiakastyytyväisyyden mittareita ja palautteella johtamista unohtamatta.

Tulevassa tehtävässä olet osa päivittäistavarakaupan asiakasymmärryksestä vastaavaa tiimiä, mutta verkostomaisessa työympäristössä teet yhteistyötä yli toimialarajojen. Olet oma-aloitteinen tiimipelaaja, joka osaa toimia myös matriisiorganisaatiossa, kauppiaskentässä sekä ulkoisten kumppaneiden kanssa.​

Odotukset

  • Yli 5 vuotta kokemusta asiakaspalautteella kehittämisestä keskisuuressa tai suuressa B2C-organisaatiossa​. 
  • Asiakastyytyväisyyttä ja suositteluhalukkuutta mittaavien mittareiden syväosaamista, esim. NPS ja CES. ​ 
  • Kokemusta asiakastyytyväisyyteen ja asiakaspalautteiden mittaamiseen soveltuvien KPI-mittaristojen rakentamisesta.​ 
  • Kykyä innostaa ihmisiä sekä koordinoida ja aikatauluttaa työtä verkostomaisessa sekä nopeatempoisessa ympäristössä. 
  • Halua organisaation sisäisenä sparrikumppanina ja muutosagenttina toimimiseen. 
  • Osaamista teksti-, ääni- tai kuvamuotoisen asiakaspalautteen louhinnasta.​ 
  • Relevantti korkeakoulututkinto.

Eduksi katsotaan

  • Kokemusta ketterästä kehityksestä​.
  • Kokemusta matriisiorganisaatiossa toimimisesta.​
  • Sosiaalisen median analytiikan analysointiosaamista sekä siihen liittyvien työkalujen tuntemusta.​

Tarjoamme Sinulle

  • Asiakaslähtöisen ja tiedolla ohjatun liiketoiminnan kehittämisen roolin.​ 
  • Asiakasymmärrykseen ja -kokemuksen kehittämiseen intohimoisesti suhtautuvan työympäristön tuen.​ 
  • Mahdollisuudet jatkuvaan itsensä kehittämiseen isossa organisaatiossa.​ 
  • Koko konsernin kattavat ja laajat edut.

K-ryhmässä voit olla kehittämässä ihmisten arkea helpottavia ratkaisuja. Tukenasi on monipuolista tietoa 1,5 miljoonasta päivittäisestä asiakaskohtaamisesta. Asiakaslähtöisesti ajattelevalle ja tulevaisuuteen katsovalle tekijälle on tarjolla lukemattomasti dataa ja mahdollisuuksia valjastaa osaamistaan ihmisten arjen parantamiseksi. Lisäksi olet osa uudistusmielistä kulttuuria, joka kannustaa kokeilemaan, erehtymään ja oppimaan.

Kiinnostuitko? Ota yhteyttä konsulttiimme Markus Hämäläiseen (markus.hamalainen@henrico.fi) laittamalla lyhyt viesti ja LinkedIn-profiilisi 19.09.2021 mennessä. Ole nopea, sillä aloitamme haastattelut jo hakuaikana.​