Please note: We are no longer accepting applications for this position.

Feedback Product Owner – Kesko

16 Sep, 2021

Haluatko olla luomassa unohtumattomia asiakaskokemuksia? Onko intohimonasi tuoteomistaminen ja haluatko johtaa yhtä Suomen suurimman asiakaspalautealustan kehitystä?


K-ryhmä etsii nyt Asiakastiedon hallinta ja datapalvelut -tiimiin

Feedback Product Owneria

vastaamaan asiakaspalautealustan jatkuvasta strategisesta kehittämisestä, asiakastyytyväisyyden mittareita ja palautteella johtamista unohtamatta.

Odotukset

  • Ketterä tuotejohtajuus: näyttöä tuloksellisten tuotteiden kehittämisestä ja julkaisusta, osaat validoida eri kehitysominaisuuksien arvoa, pilkkoa kehitysominaisuuksia pienemmiksi osiksi ja tunnet metodit, joilla kehitystä priorisoidaan liiketoiminnallisten tavoitteiden perusteella.
  • Web-palvelun onnistumisen mittaaminen: kokemusta a/b -testaamisesta, web-datan hyödyntämisestä ja laadullisen käyttäjätutkimuksen toteuttamisesta.
  • Tekstipohjaisen datan analysointi: ymmärrystä tekstipohjaisen datan analysointiin ja miten datatieteiden tekniikoita/tekoälyä voi hyödyntää tekstipohjaisen tiedon käsittelyssä. Mahdollisesti myös kokemusta sanallisen palautteen analyysityökaluista.
  • Viestintätaidot: kykyä tulkata eri käyttäjien tarpeet teknisiksi vaatimuksiksi ja viestintämateriaaleiksi, jolla kehitystarpeet ymmärretään yrityksen ylimmässä johdossa.
  • Tiimitaidot: luovimiskykyä useiden sidosryhmien ja eri toimijoiden sekä toimittajakumppaneiden kanssa toimimiseen.
  • Pilvipalvelujen kehittäminen: ymmärrystä mikropalvelujen avulla toimivasta arkkitehtuurista ja sen riippuvuuksista sekä hyödyistä.
  • Asiakasdatan hallinta: sinulla on ymmärrys yleisen tietosuoja-asetuksen periaatteista ja ymmärrät GDPR:n asettamat vaatimukset asiakasdatan hallinnalle.
  • Koulutus ja kokemus: relevantti korkeakoulututkinto ja +3v työkokemusta.

Eduksi katsotaan

  • Kokemus matriisiorganisaatiossa toimimisesta​.
  • Käytännön osaaminen työkaluista ja teknologioista (esim. Trello, Jira, Confluence, Postman, AWS, MS Azure).
  • Käytännön osaamista ohjelmointi- ja kyselykielistä (esim. C#, Python, R tai SQL).

Tarjoamme Sinulle

  • Asiakasymmärrykseen ja asiakaskokemuksen kehittämiseen intohimoisesti suhtautuvan työympäristön tuen.​
  • Vaikutusmahdollisuuksia laajoihin kokonaisuuksiin, ja pääset kehittämään tiimin työtä laajasti.
  • Asiakastiedon rooli on K-ryhmän strategian ytimessä, joten pääset johtamaan sellaisten tuotteiden kehitystä, joilla on strateginen rooli yrityksen toiminnassa.
  • Mahdollisuudet jatkuvaan itsensä kehittämiseen isossa organisaatiossa: saat ympärillesi ihmisiä, joilla on intoa oppia ja kehittyä kanssasi.
  • Työkulttuurin, joka arvostaa työn ja vapaa-ajan tasapainoa.

K-ryhmässä voit rakentaa uran 43 000 eurooppalaisen kaupan huippuosaajan rinnalla. Toimimme päivittäistavarakaupassa, rakentamisen- ja talotekniikan kaupassa sekä autokaupassa. Itsenäiset ja kilpailuhenkiset K-kauppiasyrittäjät ovat työmme sielu, ja heidän innoittamanaan koko K-ryhmää ajaa vahva kutsumus: hyvä ruoka, ihmisten arjen helpottaminen ja maailman tekeminen paremmaksi paikaksi elää. Toimimalla vahvasti yhdessä läpi talon pystymme jatkuvasti ylittämään asiakkaidemme odotukset kivijalassa, B2B-kumppanina ja verkossa.

Kiinnostuitko? Ota yhteyttä konsulttiimme Markus Hämäläiseen (markus.hamalainen@henrico.fi) laittamalla lyhyt viesti ja LinkedIn-profiilisi 26.09.2021 mennessä. Ole nopea, sillä aloitamme haastattelut jo hakuaikana.​