Haluatko olla luomassa unohtumattomia asiakaskokemuksia? Onko intohimonasi tuoteomistaminen ja haluatko johtaa yhtä Suomen suurimman asiakaspalautealustan kehitystä?
K-ryhmä etsii nyt Asiakastiedon hallinta ja datapalvelut -tiimiin
Feedback Product Owneria
vastaamaan asiakaspalautealustan jatkuvasta strategisesta kehittämisestä, asiakastyytyväisyyden mittareita ja palautteella johtamista unohtamatta.
Odotukset
- Ketterä tuotejohtajuus: näyttöä tuloksellisten tuotteiden kehittämisestä ja julkaisusta, osaat validoida eri kehitysominaisuuksien arvoa, pilkkoa kehitysominaisuuksia pienemmiksi osiksi ja tunnet metodit, joilla kehitystä priorisoidaan liiketoiminnallisten tavoitteiden perusteella.
- Web-palvelun onnistumisen mittaaminen: kokemusta a/b -testaamisesta, web-datan hyödyntämisestä ja laadullisen käyttäjätutkimuksen toteuttamisesta.
- Tekstipohjaisen datan analysointi: ymmärrystä tekstipohjaisen datan analysointiin ja miten datatieteiden tekniikoita/tekoälyä voi hyödyntää tekstipohjaisen tiedon käsittelyssä. Mahdollisesti myös kokemusta sanallisen palautteen analyysityökaluista.
- Viestintätaidot: kykyä tulkata eri käyttäjien tarpeet teknisiksi vaatimuksiksi ja viestintämateriaaleiksi, jolla kehitystarpeet ymmärretään yrityksen ylimmässä johdossa.
- Tiimitaidot: luovimiskykyä useiden sidosryhmien ja eri toimijoiden sekä toimittajakumppaneiden kanssa toimimiseen.
- Pilvipalvelujen kehittäminen: ymmärrystä mikropalvelujen avulla toimivasta arkkitehtuurista ja sen riippuvuuksista sekä hyödyistä.
- Asiakasdatan hallinta: sinulla on ymmärrys yleisen tietosuoja-asetuksen periaatteista ja ymmärrät GDPR:n asettamat vaatimukset asiakasdatan hallinnalle.
- Koulutus ja kokemus: relevantti korkeakoulututkinto ja +3v työkokemusta.
Eduksi katsotaan
- Kokemus matriisiorganisaatiossa toimimisesta.
- Käytännön osaaminen työkaluista ja teknologioista (esim. Trello, Jira, Confluence, Postman, AWS, MS Azure).
- Käytännön osaamista ohjelmointi- ja kyselykielistä (esim. C#, Python, R tai SQL).
Tarjoamme Sinulle
- Asiakasymmärrykseen ja asiakaskokemuksen kehittämiseen intohimoisesti suhtautuvan työympäristön tuen.
- Vaikutusmahdollisuuksia laajoihin kokonaisuuksiin, ja pääset kehittämään tiimin työtä laajasti.
- Asiakastiedon rooli on K-ryhmän strategian ytimessä, joten pääset johtamaan sellaisten tuotteiden kehitystä, joilla on strateginen rooli yrityksen toiminnassa.
- Mahdollisuudet jatkuvaan itsensä kehittämiseen isossa organisaatiossa: saat ympärillesi ihmisiä, joilla on intoa oppia ja kehittyä kanssasi.
- Työkulttuurin, joka arvostaa työn ja vapaa-ajan tasapainoa.
K-ryhmässä voit rakentaa uran 43 000 eurooppalaisen kaupan huippuosaajan rinnalla. Toimimme päivittäistavarakaupassa, rakentamisen- ja talotekniikan kaupassa sekä autokaupassa. Itsenäiset ja kilpailuhenkiset K-kauppiasyrittäjät ovat työmme sielu, ja heidän innoittamanaan koko K-ryhmää ajaa vahva kutsumus: hyvä ruoka, ihmisten arjen helpottaminen ja maailman tekeminen paremmaksi paikaksi elää. Toimimalla vahvasti yhdessä läpi talon pystymme jatkuvasti ylittämään asiakkaidemme odotukset kivijalassa, B2B-kumppanina ja verkossa.
Kiinnostuitko? Ota yhteyttä konsulttiimme Markus Hämäläiseen (markus.hamalainen@henrico.fi) laittamalla lyhyt viesti ja LinkedIn-profiilisi 26.09.2021 mennessä. Ole nopea, sillä aloitamme haastattelut jo hakuaikana.