DIGITAL CX MANAGER, HOLIDAY CLUB

October 23, 2020

Holiday Club on yksi johtavista matkailun ja vapaa-ajan asumisen toimijoista Suomessa, yhtiöllä on toimintaa myös Ruotsissa ja Kanariansaarilla. Holiday Clubin kohteissa vietetään vuosittain yli miljoona lomaa, ja loma-osakkeen omistajia on yli 60 000. Asiakkaita palvelee yli 700 Holiday Clubin ammattilaista – sekä lukuisa joukko kumppanien työntekijöitä. Holiday Clubin missio on toteuttaa unelmalomia ja visio on olla Euroopan johtava viikko-osakealan yritys ja Suomen johtava vapaa-ajan ja matkailun toimija.

Holiday Club hakee Digital CX Manageria vastaamaan Holiday Clubin verkkokaupan ja digitaalisten ratkaisujen asiakas- ja käyttökokemuksesta.

VASTUUT

Vastaat Holiday Clubin verkkopalvelun ja digitaalisten ratkaisujen asiakas-/käyttökokemuksesta. Tehtäviisi kuuluvat kolmannen osapuolen online-varauskanavien, ja niiden kehittäminen, mm OTA-kanavat, lentoyhtiöt ja matkatoimistot.

Vastuullesi kuuluvat myös verkkopalvelujen ja digitaalisten ratkaisujen kehitysvaatimusten tunnistaminen ja kehitystyön ohjaaminen asiakas- ja liiketoimintalähtöisesti. Tähän sisältyy kehitysvaatimusten roadmapin suunnittelu, rakentaminen ja jatkuva priorisointi yhdessä Business Technology -tiimin kanssa. Vastaat myös digitaalisten käyttökokemusten kehittämisestä niin, että se on yhdenmukainen lomakohteissa fyysisesti tapahtuvan asiakaskokemuksen kanssa.

Tehtäviisi kuuluvat myös jatkuva verkkopalvelun sisällöllinen kehittäminen vastaamaan sekä asiakastarvetta, että haluttua asiakaskokemusta ja brändilupausta.

Tärkeimpinä onnistumisen mittareina ovat verkkopalvelun myynti ja konversio, sekä näiden jatkuva kasvattaminen.

KOKEMUS JA OSAAMINEN

  • Sinulle on useamman vuoden kokemusta tuloksekkaasta verkkokaupan myynnin kehittämisestä ja konversio-optimoinnista
  • Omaat asiakas- ja datalähtöisen ajattelutavan, sekä syvällisen ymmärryksen web-analytiikasta ja sen hyödyntämisestä
  • Sinulla on useamman vuoden kokemus asiakas- ja käyttökokemuksen onnistuneesta kehittämisestä
  • Sinulla on aidosti näkemystä ja osaamista digimarkkinoinnin ja verkkokaupan ajankohtaisista asioista ja tulevaisuuden mahdollisuuksista
  • Ymmärrät hyvin eri verkkokauppa-alustoja ja osaat käyttää CMS ja CRM, sekä markkinoinnin automaatio-järjestelmiä, sekö ymmärrät SEOn merkityksen sisällön luomisessa
  • Sinulla on kokemusta kehitystiimien johtamisesta, sekä kumppaneiden ja toimittajien hallinnasta
  • Kokemus matkailualalta on etu

Tehtävästä kertoo mielellään lisää Tomi Pyyhtiä Henrico Digitalista. Saat häneen yhteyttä, puh. 050 388 4106 tai tomi.pyyhtia@henrico.digital.

Lähetä hakemuksesi 1.11 mennessä osoitteeseen: tomi.pyyhtia@henrico.digital

How can we help? Please get in touch, we are excited to hear from you!

Related Articles

Case Frosmo

Case Frosmo

Frosmo chose Henrico to be their digital business partner. Collaboration starts with new business sales and eCommerce stores consulting. “Our customers’ needs more and more eCommerce consulting & senior resources in growing their digital businesses. To strengthen...

Case K-Caara

Case K-Caara

“K-Caara´s customers needed to understand what the digital transformation opportunities and threats for their own businesses are. Henrico Digital helped our customers to understand what digital business trends are arising on a global scale, why customer experience...

Case Drop

Case Drop

“Drop.fi eCommerce store needed to find out how to attract new sales leads. We needed analysis, how our sales funnel works to bring online sales leads. With Henrico´s help, we got more insights on how for example our paid search advertising works and what web...