DIGITAL CX MANAGER, HOLIDAY CLUB

October 23, 2020

Holiday Club on yksi johtavista matkailun ja vapaa-ajan asumisen toimijoista Suomessa, yhtiöllä on toimintaa myös Ruotsissa ja Kanariansaarilla. Holiday Clubin kohteissa vietetään vuosittain yli miljoona lomaa, ja loma-osakkeen omistajia on yli 60 000. Asiakkaita palvelee yli 700 Holiday Clubin ammattilaista – sekä lukuisa joukko kumppanien työntekijöitä. Holiday Clubin missio on toteuttaa unelmalomia ja visio on olla Euroopan johtava viikko-osakealan yritys ja Suomen johtava vapaa-ajan ja matkailun toimija.

Holiday Club hakee Digital CX Manageria vastaamaan Holiday Clubin verkkokaupan ja digitaalisten ratkaisujen asiakas- ja käyttökokemuksesta.

VASTUUT

Vastaat Holiday Clubin verkkopalvelun ja digitaalisten ratkaisujen asiakas-/käyttökokemuksesta. Tehtäviisi kuuluvat kolmannen osapuolen online-varauskanavien, ja niiden kehittäminen, mm OTA-kanavat, lentoyhtiöt ja matkatoimistot.

Vastuullesi kuuluvat myös verkkopalvelujen ja digitaalisten ratkaisujen kehitysvaatimusten tunnistaminen ja kehitystyön ohjaaminen asiakas- ja liiketoimintalähtöisesti. Tähän sisältyy kehitysvaatimusten roadmapin suunnittelu, rakentaminen ja jatkuva priorisointi yhdessä Business Technology -tiimin kanssa. Vastaat myös digitaalisten käyttökokemusten kehittämisestä niin, että se on yhdenmukainen lomakohteissa fyysisesti tapahtuvan asiakaskokemuksen kanssa.

Tehtäviisi kuuluvat myös jatkuva verkkopalvelun sisällöllinen kehittäminen vastaamaan sekä asiakastarvetta, että haluttua asiakaskokemusta ja brändilupausta.

Tärkeimpinä onnistumisen mittareina ovat verkkopalvelun myynti ja konversio, sekä näiden jatkuva kasvattaminen.

KOKEMUS JA OSAAMINEN

  • Sinulle on useamman vuoden kokemusta tuloksekkaasta verkkokaupan myynnin kehittämisestä ja konversio-optimoinnista
  • Omaat asiakas- ja datalähtöisen ajattelutavan, sekä syvällisen ymmärryksen web-analytiikasta ja sen hyödyntämisestä
  • Sinulla on useamman vuoden kokemus asiakas- ja käyttökokemuksen onnistuneesta kehittämisestä
  • Sinulla on aidosti näkemystä ja osaamista digimarkkinoinnin ja verkkokaupan ajankohtaisista asioista ja tulevaisuuden mahdollisuuksista
  • Ymmärrät hyvin eri verkkokauppa-alustoja ja osaat käyttää CMS ja CRM, sekä markkinoinnin automaatio-järjestelmiä, sekö ymmärrät SEOn merkityksen sisällön luomisessa
  • Sinulla on kokemusta kehitystiimien johtamisesta, sekä kumppaneiden ja toimittajien hallinnasta
  • Kokemus matkailualalta on etu

Tehtävästä kertoo mielellään lisää Tomi Pyyhtiä Henrico Digitalista. Saat häneen yhteyttä, puh. 050 388 4106 tai tomi.pyyhtia@henrico.digital.

Lähetä hakemuksesi 1.11 mennessä osoitteeseen: tomi.pyyhtia@henrico.digital

How can we help? Please get in touch, we are excited to hear from you!

Related Articles

(Senior) Manager, Data & AI Strategy – Marketing Clinic

Currently, you might have a role of a Data Scientist, Data Engineer or Data Analyst and may want to take a more holistic overview of managing data from a consultative perspective?  Marketing Clinic is a strategy, brand and commercialization...

Verkkokauppamyynnin kehityspäällikkö, Orkla Suomi

Orkla Suomi on maan johtava elintarvikealan yritys, joka tuo suomalaisiin koteihin laadukkaita ja maukkaita elintarvikkeita, herkkuja ja ruokaratkaisuja niin arkeen kuin juhlaan. Toimimme neljällä eri paikkakunnalla, joista meillä on tuotantoa kahdessa. Vastuullisuus...

eCommerce Manager, Werner Söderström Osakeyhtiö

Kiehtooko kirjallisuus ja verkkokaupat? Haluatko päästä luotsaamaan uutta kuluttaja-asiakkaille suunnattua kirjojen verkkokauppaa ja vastaamaan sen myynnistä, kaupallisesta kehityksestä ja kasvusta? Werner Söderström Osakeyhtiö tunnetaan laatukirjallisuuden...