DIGITAL CX MANAGER, HOLIDAY CLUB

October 23, 2020

Holiday Club on yksi johtavista matkailun ja vapaa-ajan asumisen toimijoista Suomessa, yhtiöllä on toimintaa myös Ruotsissa ja Kanariansaarilla. Holiday Clubin kohteissa vietetään vuosittain yli miljoona lomaa, ja loma-osakkeen omistajia on yli 60 000. Asiakkaita palvelee yli 700 Holiday Clubin ammattilaista – sekä lukuisa joukko kumppanien työntekijöitä. Holiday Clubin missio on toteuttaa unelmalomia ja visio on olla Euroopan johtava viikko-osakealan yritys ja Suomen johtava vapaa-ajan ja matkailun toimija.

Holiday Club hakee Digital CX Manageria vastaamaan Holiday Clubin verkkokaupan ja digitaalisten ratkaisujen asiakas- ja käyttökokemuksesta.

VASTUUT

Vastaat Holiday Clubin verkkopalvelun ja digitaalisten ratkaisujen asiakas-/käyttökokemuksesta. Tehtäviisi kuuluvat kolmannen osapuolen online-varauskanavien, ja niiden kehittäminen, mm OTA-kanavat, lentoyhtiöt ja matkatoimistot.

Vastuullesi kuuluvat myös verkkopalvelujen ja digitaalisten ratkaisujen kehitysvaatimusten tunnistaminen ja kehitystyön ohjaaminen asiakas- ja liiketoimintalähtöisesti. Tähän sisältyy kehitysvaatimusten roadmapin suunnittelu, rakentaminen ja jatkuva priorisointi yhdessä Business Technology -tiimin kanssa. Vastaat myös digitaalisten käyttökokemusten kehittämisestä niin, että se on yhdenmukainen lomakohteissa fyysisesti tapahtuvan asiakaskokemuksen kanssa.

Tehtäviisi kuuluvat myös jatkuva verkkopalvelun sisällöllinen kehittäminen vastaamaan sekä asiakastarvetta, että haluttua asiakaskokemusta ja brändilupausta.

Tärkeimpinä onnistumisen mittareina ovat verkkopalvelun myynti ja konversio, sekä näiden jatkuva kasvattaminen.

KOKEMUS JA OSAAMINEN

  • Sinulle on useamman vuoden kokemusta tuloksekkaasta verkkokaupan myynnin kehittämisestä ja konversio-optimoinnista
  • Omaat asiakas- ja datalähtöisen ajattelutavan, sekä syvällisen ymmärryksen web-analytiikasta ja sen hyödyntämisestä
  • Sinulla on useamman vuoden kokemus asiakas- ja käyttökokemuksen onnistuneesta kehittämisestä
  • Sinulla on aidosti näkemystä ja osaamista digimarkkinoinnin ja verkkokaupan ajankohtaisista asioista ja tulevaisuuden mahdollisuuksista
  • Ymmärrät hyvin eri verkkokauppa-alustoja ja osaat käyttää CMS ja CRM, sekä markkinoinnin automaatio-järjestelmiä, sekö ymmärrät SEOn merkityksen sisällön luomisessa
  • Sinulla on kokemusta kehitystiimien johtamisesta, sekä kumppaneiden ja toimittajien hallinnasta
  • Kokemus matkailualalta on etu

Tehtävästä kertoo mielellään lisää Tomi Pyyhtiä Henrico Digitalista. Saat häneen yhteyttä, puh. 050 388 4106 tai tomi.pyyhtia@henrico.digital.

Lähetä hakemuksesi 1.11 mennessä osoitteeseen: tomi.pyyhtia@henrico.digital

Miten voimme auttaa?

Related Articles

Johtaja, mihin käytät aikasi? ⏰

Tällä hetkellä jopa IT-työmarkkinoilla on yhä tyypillisempää se, että hakemuksia avoimiin positioihin saattaa tulla runsaastikin – joihinkin positioihin hakemuksia voi tulla satoja.Oletko johtaja tai päällikkö, joka käyttää aikaansa jopa satojen työnhakijoiden...

Business Data Analyst – Veikkaus

Tuotamme peleillä iloa ja suojelemme sitä. Haluamme, että suomalaisten pelaaminen pysyy ilon puolella. Tässä työssä vastuullisuus ohjaa kaikkea toimintaamme. Haluamme olla pelialan edelläkävijä ja vastuullisen pelaajakokemuksen suunnannäyttäjä. Tiedolla johtaminen on...

Online Marketing & Development Specialist – Rinta-Joupin Autoliike

Rinta-Joupin Autoliike on yksi Suomen suurimmista autokauppaketjuista, joka on tehnyt toiminut jo vuodesta 1953 lähtien. Meillä on 28 toimipistettä ja palvelemme asiakkaita Helsingistä Rovaniemelle. Valikoimastamme löytyy yli 4 000 ajoneuvoa ja myymme yli 30 000...