Please note: We are no longer accepting applications for this position.

Data-Driven Marketing Planner – Kesko

16 Nov, 2021

Oletko kiinnostunut digitaalisen markkinoinnin kehittämisestä sekä mahdollisuuksista kaupan alan edelläkävijän riveissä? Sytytkö datalähtöisesti johdetusta digimarkkinoinnista?

Etsimme nyt digimarkkinoinnin tiimiimme määräaikaiseen perhevapaan sijaisuuteen Helsinkiin

Data-Driven Marketing Planneria

vastaamaan K-ryhmän ketjujen datalähtöisestä markkinoinnin suunnittelusta, toteutuksesta ja kehittämisestä.

Tehtävän kuvaus:

  • Suunnittelet kohdennettua digimainontaa omiin sekä maksetun median kanaviin.
  • Sovellat sujuvasti asiakaspolun mukaista ajattelua mainonnan suunnittelussa.
  • Toimit tiiviinä osana digimarkkinoinnin ja ketjumarkkinoinnin tiimejä tuottaen datalähtöisiä ytimekkäitä johtopäätöksiä markkinointisuunnittelun tueksi.
  • Hyödynnät sekä sisäisiä että ulkoisia sidosryhmiä ja johdat kumppaniverkostoamme liiketoimintatavoitteiden ja KPI-mittareiden mukaisesti.
  • Hyödynnät sujuvasti markkinointiteknologiaa osana digimarkkinoinnin suunnittelutyötä.

Etsimällämme henkilöllä on:

  • Vähintään 2 vuotta työkokemusta digimainonnan asiantuntijatehtävistä.
  • Hyvä ja kattava ymmärrys digimarkkinoinnin kanavavalikosta ja työnäyttöjä mediaostamisesta, somemainonnasta ja ohjelmallisen ostamisen kampanjoista sekä mielellään myös yrityksen omien kanavien käytöstä osana kampanjasuunnittelua ja toteutusta.
  • Idearikas ja asiakaslähtöinen ote suunnittelutyössä – sinulla on konkreettista kokemusta asiakaspolun mukaisesta markkinoinnista.
  • Aikaisempaa kokemusta eri markkinoinnin- ja mainonnanhallinnanjärjestelmistä kuten Facebook Business Manager, Smartly, Adform, Adobe Campaign, Google Marketing Platform (DV360&Campaign Manager) sekä työlle oleellisista analytiikkatyökaluista, kuten Google Analytics yms.
  • Kyky tuottaa insightia tärkeille sidosryhmille huomioiden liiketoiminnan tavoitteet sekä markkinoinnin KPI’t.
  • Kehittävä, kokeileva ja oma-aloitteinen työskentelyote sekä kyky toimia osana tiimiä.
  • Kyky priorisoida työtehtäviä arjessa.
  • Sujuva suomen ja englannin kielen taito.
  • Tehtävään soveltuva koulutus.

Tarjoamme sinulle

  • Ainutlaatuisen tilaisuuden syventyä digimarkkinoinnin maailmaan. Tehtävässä pääset osaksi datalähtöisen digimarkkinoinnin tiimiä sekä saat mahdollisuuden kehittää tiedolla johdetun markkinoinnin tekemistä yli tiimirajojen.
  • Mahdollisuuden itsesi kehittämiseen isossa organisaatiossa: saat ympärillesi ihmisiä, joilla on intoa oppia ja kehittyä kanssasi.
  • Työkulttuurin, joka arvostaa työn ja vapaa-ajan tasapainoa.
  • Modernit kauniit työtilat pääkonttorillamme Helsingin Kalasatamassa hyvien kulkuyhteyksien varrella sekä joustavat etätyömahdollisuudet.
  • Muut suuren konsernin edut.

Kiinnostuitko? 

Ota yhteyttä konsulttiimme Minna Kruhseen (minna.kruhse@henrico.fi) laittamalla lyhyt viesti ja LinkedIn-profiilisi 28.11.2021 mennessä. Huomioithan, että kyseessä on määräaikainen perhevapaan sijaisuus, jonka kesto on 30.11.2022 saakka.

Ole nopea, sillä aloitamme haastattelut jo hakuaikana ja tehtävä täytetään sopivan henkilön löydyttyä. ​