Oletko kiinnostunut digitaalisen markkinoinnin kehittämisestä sekä mahdollisuuksista kaupan alan edelläkävijän riveissä? Sytytkö datalähtöisesti johdetusta digimarkkinoinnista?

Etsimme nyt digimarkkinoinnin tiimiimme määräaikaiseen perhevapaan sijaisuuteen Helsinkiin
Data-Driven Marketing Planneria
vastaamaan K-ryhmän ketjujen datalähtöisestä markkinoinnin suunnittelusta, toteutuksesta ja kehittämisestä.
Tehtävän kuvaus:
- Suunnittelet kohdennettua digimainontaa omiin sekä maksetun median kanaviin.
- Sovellat sujuvasti asiakaspolun mukaista ajattelua mainonnan suunnittelussa.
- Toimit tiiviinä osana digimarkkinoinnin ja ketjumarkkinoinnin tiimejä tuottaen datalähtöisiä ytimekkäitä johtopäätöksiä markkinointisuunnittelun tueksi.
- Hyödynnät sekä sisäisiä että ulkoisia sidosryhmiä ja johdat kumppaniverkostoamme liiketoimintatavoitteiden ja KPI-mittareiden mukaisesti.
- Hyödynnät sujuvasti markkinointiteknologiaa osana digimarkkinoinnin suunnittelutyötä.
Etsimällämme henkilöllä on:
- Vähintään 2 vuotta työkokemusta digimainonnan asiantuntijatehtävistä.
- Hyvä ja kattava ymmärrys digimarkkinoinnin kanavavalikosta ja työnäyttöjä mediaostamisesta, somemainonnasta ja ohjelmallisen ostamisen kampanjoista sekä mielellään myös yrityksen omien kanavien käytöstä osana kampanjasuunnittelua ja toteutusta.
- Idearikas ja asiakaslähtöinen ote suunnittelutyössä – sinulla on konkreettista kokemusta asiakaspolun mukaisesta markkinoinnista.
- Aikaisempaa kokemusta eri markkinoinnin- ja mainonnanhallinnanjärjestelmistä kuten Facebook Business Manager, Smartly, Adform, Adobe Campaign, Google Marketing Platform (DV360&Campaign Manager) sekä työlle oleellisista analytiikkatyökaluista, kuten Google Analytics yms.
- Kyky tuottaa insightia tärkeille sidosryhmille huomioiden liiketoiminnan tavoitteet sekä markkinoinnin KPI’t.
- Kehittävä, kokeileva ja oma-aloitteinen työskentelyote sekä kyky toimia osana tiimiä.
- Kyky priorisoida työtehtäviä arjessa.
- Sujuva suomen ja englannin kielen taito.
- Tehtävään soveltuva koulutus.
Tarjoamme sinulle
- Ainutlaatuisen tilaisuuden syventyä digimarkkinoinnin maailmaan. Tehtävässä pääset osaksi datalähtöisen digimarkkinoinnin tiimiä sekä saat mahdollisuuden kehittää tiedolla johdetun markkinoinnin tekemistä yli tiimirajojen.
- Mahdollisuuden itsesi kehittämiseen isossa organisaatiossa: saat ympärillesi ihmisiä, joilla on intoa oppia ja kehittyä kanssasi.
- Työkulttuurin, joka arvostaa työn ja vapaa-ajan tasapainoa.
- Modernit kauniit työtilat pääkonttorillamme Helsingin Kalasatamassa hyvien kulkuyhteyksien varrella sekä joustavat etätyömahdollisuudet.
- Muut suuren konsernin edut.
Kiinnostuitko?
Ota yhteyttä konsulttiimme Minna Kruhseen (minna.kruhse@henrico.fi) laittamalla lyhyt viesti ja LinkedIn-profiilisi 28.11.2021 mennessä. Huomioithan, että kyseessä on määräaikainen perhevapaan sijaisuus, jonka kesto on 30.11.2022 saakka.
Ole nopea, sillä aloitamme haastattelut jo hakuaikana ja tehtävä täytetään sopivan henkilön löydyttyä.