Please note: We are no longer accepting applications for this position.

CX Manager – Ilmarinen

2 Dec, 2021

Haemme kokenutta ja ammattitaitoista CX Manageria digimarkkinointitiimiin vastaamaan digitaalisen asiakaskokemuksen strategisesta kehittämisestä ja edistämään digitalisaatiota Ilmarisessa. Uudessa roolissa pääset luomaan Ilmarisen CX periaatteet ja varmistamaan hyvän digiasiakaskokemuksen toteutumisen. Lisäksi vastaat digitaalisesta brändi-ilmeestä ja sen toteutumisesta eri kanavissa. Hyödynnät Design Systemiä, dataa ja analytiikkaa työssäsi.

Työtä tehdään yhdessä koko digitaalisen ekosysteemin ja asiakkaiden kanssa. CX Manager tulee toimimaan organisaatiossamme tiiviissä yhteistyössä kehitystiimien, digimarkkinoinnin ja myynnin, liiketoiminnan sekä Teknologia ja kehittäminen -organisaation kanssa.

Keskeiset työtehtävät:

  • Digitaalisen asiakaskokemuksen johtaminen ja ymmärryksen lisääminen organisaatiossa.
  • Design Systemin strateginen suunnittelu, jalkauttaminen kehitystiimeille ja DS osaamisen lisääminen organisaatiossa (mm. käytettävyys & saavutettavuus & mobiilioptimointi).
  • Myynnin ja henkilöasiakkaiden asiakaspolkujen strateginen kuvaaminen.
  • Työnantajan digipalveluiden kokonaisuudessa digiasiakasprofiilien hyödyntäminen ja vaikutusten esiin nostaminen kehityksen suunnittelussa.

Odotamme sinulta:

  • Digitaalisen asiakaskokemuksen johtamistaitoja ja kykyä strategiseen suunnitteluun.
  • Ymmärrystä ja kokemusta Design Systemin hyödyntämisestä kehittämisessä.
  • Kokemusta markkinoinnin automaatiojärjestelmistä sekä asiakaspolkujen kuvaamisesta.
  • Tavoitteellisuutta, ratkaisukeskeistä työskentelyotetta ja itsenäistä työskentelytapaa sekä kykyä priorisoida.
  • Hyviä vuorovaikutus-, viestintä- ja neuvottelutaitoja sekä päätöksentekokykyä.

Meille kannattaa tulla 

Ilmarinen tarjoaa todellisen näköalapaikan suomalaiseen yrityskenttään! Tämän lisäksi tarjoamme sekä mielenkiintoisen, että monipuolisen työn osana tuloksentekijätiimiä ja mukavaa työyhteisöä. Ilmarisen strategia nojaa vahvasti digitalisaatioon, hyvään asiakaskokemukseen ja datalla johtamiseen. Uudessa roolissa pääset rakentamaan näitä tavoitteita varten tarvittavia kyvykkyyksiä. Työssäsi saat haastaa itseäsi vastuullisessa tehtävässä Ilmarisen arvojen mukaisesti yhdessä menestyen kollegoidesi ja alan johtavien toimijoiden kanssa. 
 
Hyvä työelämä on meille tärkeää ja tuemme sitä monella tavalla. Meillä on osaavat ihmiset ja innostava ilmapiiri. Teemme merkityksellistä työtä ja haluamme olla vetovoimaisin työelämän kumppani – vastuullisesti sinua varten.


Kiinnostuitko?

Ota yhteyttä konsulttiimme Markus Hämäläiseen 18.12.2021 mennessä. Lähetä lyhyt viesti sekä LinkedIN-profiilisi osoitteeseen markus.hamalainen@henrico.fi. Olethan nopea, sillä käsittelemme hakemuksia jo hakuaikana.

Valitulle henkilölle tehdään Ilmarisen käytännön mukaisesti luotettavuusselvitykset (luottotiedot, huumausainetestaus sekä tietyissä rooleissa turvallisuusselvitys).